Playboya nihče ne kupi zaradi člankov

Komaj leto dni po revolucionarni odpravi objavljanja fotografij golih žensk je revija Playboy ugotovila in priznala, da je nihče ne bere zaradi člankov. Sin ustanovitelja revije Hugha Hefnerja je v ponedeljek tvitnil, da se golota vrača, čeprav v bolj puritanski obliki z zadnjicami in oprsji, ne pa tudi mednožji. Cooper Hefner je tvitnil, da golota nikoli ni bila problem in napovedal, da se revija vrača k svojim koreninam. Odločitev vodstva revije, da preneha z objavljanjem fotografij, je naletela na svetovni posmeh, saj so bile prav gole ženske to, kar je Playboy prodajalo od ustanovitve leta 1953 naprej. Zaradi širjenja golote po internetu je ta sedaj široko dostopna in pri Playboyu so se odločili, da jim je več ni potrebno prodajati. Računali so, da bodo s tem privabili več oglaševalcev, torej tudi tista bolj sramežljiva ali v družinske vrednote naravnana podjetja in se bodo lahko prodajali na več mestih kot prej. Zgodilo se je seveda ravno obratno in revija z okoli 7,1 milijona mesečne naklade v 70. letih prejšnjega stoletja je danes le nekje pri desetih odstotkih te naklade.
Nagradne igre