NAGRADNA IGRA

Lidl žar ASMR

Šepetanje, tapkanje, cmokanje, rezanje … že poznaš ASMR fenomen, ki je popolnoma obnorel svet?

Na Hitradiu Center pa to poletje v sodelovanju z Lidl Slovenija predstavljamo Lidl žar ASMR!

Prepoznaš tipične zvoke piknika, ki smo jih ujeli na posnetke? Svoja ugibanja zapiši v komentar pod videi na naši Facebook strani ali na našem Instagram profilu. Tvoj je lahko bon v vrednosti 40 eur za nakup v trgovinah Lidl Slovenija.

Si prava žar legenda? Poslušaj, prepoznaj in drži pesti, da bo lepa nagrada prav tvoja.

Spopad žar legend!

Lidl Slovenija predstavlja dinamičen duo Darko Klemna, nosilca lovorike Master Chef 2016, ki z lahkoto naseklja tudi najbolj zahtevne kulinarične izzive in očara s svojim nalezljivim nasmehom, in Miho Brajnika, enega izmed najbolj nabrušenih jezikov v Sloveniji, ki se lahko pohvali z različnimi igralskimi podvigi, svoj status komika pa vsakič znova dokaže s sočnimi šalami, ki jih vedno postreže še pikantno vroče.

Kuharski mojster in ostrojezični šaljivec bosta pripravila zares nepozabno piknik izkušnjo in se potegovala za prestižni naslov žar legende, ki pa v resnici pripada nam vsem. Darko nam bo postregel z uporabnimi nasveti za pripravo izvrstnih Lidlovih izdelkov, Miha bo s kakšno pekočo šalo na žaru obrnil kar Darka. O domači, sveži in kakovostni Lidlovi ponudbi izdelkov za piknik bosta poročala v TV oddajah na POP TV, kjer bosta v iskrivem grilovskem dvoboju predstavila nov recept ter v Visoki in Mali šoli na družbenih omrežjih, kjer nam bosta predstavila posebne trike – od »za prste obliznit« dobre marinade do pravilnega valjenja čevapčičev.

Lidl Slovenija s kampanjo Žar legende nadaljuje svojo zgodbo, s katero neposredno nagovarja kupce ter jih spodbuja, da si ustvarijo izvrstne kulinarične trenutke kar doma. Vseskozi jim želi ponuditi preprosto več: več časa z enostavnim nakupom, več kakovosti in svežine z nizkimi cenami, sedaj pa še več smeha in predvsem preprosto več žara za vse.